93% van onze klanten raad ons aan!
Grootste secondlife Auping verkoper
Onze gemiddelde score is een 8,5!
6 dagen per week geopend!

Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen zijn onderverdeeld in een aantal categorieën:

1. Algemeen
1. Bestellen
2. Betaalmethoden
3. Verzending en levering
4. Montage
5. Retouren
6. Garantie
7. Nieuwsbrief
8. Nieuwe klant


Let op: Door Covid-19 zullen wij tijdelijk niet meer monteren of demonteren. Onze collega's brengen het ledikant tot aan de voordeur en wij vragen u de gezondheidsmaatregelen in acht te nemen en 1,5 meter afstand te houden.

Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Dan kunt u altijd even contact met ons opnemen.


1. Algemene veelgestelde vragen

1.1 Ik wil graag proefliggen op de matrassen.
Dat kan! Wij nodigen u van harte uit in onze showroom waar u alle aangeboden matrassen/toppers rustig kunt uitproberen.

1.2 Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, de getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW tenzij anders vermeld.

2. Bestellen
2.1  Hoe voer ik een kortingscode in?
Wanneer u een kortingscode heeft kunt u deze bij het betaalproces invoeren in het veld ‘kortingscode’. Dit veld staat rechts onder de door u bestelde producten.

2.2 Het bestellen lukt niet.
Mocht het u niet lukken om de bestelling te voltooien of heeft u vragen tijdens de bestelling dan kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers. Dit kan zowel via de chat als telefonisch. Onze medewerkers helpen u dan met de bestelling.


3. Betaalmethoden
3.1 Op welke manieren kan ik mijn betaling voldoen?

Roni Slapen accepteert betalingen via Ideal, factuur of bij afhaal van het bestelde product. Wanneer u een product heeft besteld dat niet met de pakketpost mee kan maar wel geleverd wordt, kunt u ook per pin of contant betalen aan de chauffeur bij levering.


4. Verzenden en afhalen

4.1 Hoelang duurt de levering van het door mij bestelde product?

Dit kan varieëren per product. Kleine producten die tot 10 kilo die met de pakketpost mee kunnen heeft u indien op voorraad binnen 1-2 werkdagen in huis. Als u een niet voorradig product heeft besteld kan dit veranderen (maximaal 3-4 weken). 

4.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het afhalen van uw bestelling is mogelijk. Zodra de bestelling klaar staat krijgt u van ons bericht. U kunt uw bestelde product(en) dan in de showroom afhalen.

4.3 Mijn product wordt thuis door het bezorgteam geleverd, hoe kan ik betalen?
Als uw producten door het bezorgteam thuis geleverd worden kunt u aan de chauffeur het openstaande bedrag per pin of contant voldoen.


5. Montage
5.1 Wordt mijn product ook gemonteerd?
Het is mogelijk om uw product te laten monteren. Dit zit niet bij de gratis bezorging inbegrepen. U kunt voor een montage kiezen tijdens het bestelproces. 

5.2 Waar moet ik op letten als ik mijn producten wil laten monteren?
Het is belangrijk om er rekening mee te houden dat de ruimte waar het ledikant moet komen te staan, leeg is. Mochten de producten naar een bovenverdieping moeten dan is het belangrijk dat de onderdelen (spiraalbodems etc.) door het trappengat e.d. passen. Woont u in een appartement dat gelegen is op de 3e verdieping of hoger dan moet het complex beschikken over een lift waar de producten in passen. Het komt voor dat bestelde producten, met name tweepersoonsmatrassen, hoofdborden van boxspringcombinaties niet naar binnen/boven passen. Wanneer dit niet lukt is Roni Slapen hier niet voor aansprakelijk. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen!
 

6. Retouren
6.1 Ik wil graag een artikel retoursturen, hoe werkt dit en wanneer mag dit?
Onder 'Klantenservice' vindt u een kopje 'Retouren'. Hier staan alle eisen waaraan het product moet voldoen en hoe u uw product eventueel retour kunt sturen.


7. Garantie
7.1 Hoelang en wanneer heb ik garantie op mijn product(en)?
Onder 'Klantenservice' vindt u een kopje 'Garantie'. Hier staan alle garantierechten die u als klant heeft en hoe u aanspraak kunt maken op uw garantierechten.


8. Nieuwsbrief
8.1 Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?
Onder aan elke pagina vindt u een veld waarin u uw e-mail adres kunt invoeren. Vul hier uw e-mailadres in, druk vervolgens op ‘Abonneer' en uw aanmelding is voltooid.

8.2 Hoe vaak ontvang ik een nieuwsbrief?
De nieuwsbrief ontvangt u +/- 1 keer per maand. In de nieuwsbrief vindt u aanbiedingen, uitgelichte artikelen en nog veel meer. 


9. Nieuwe klant
9.1 Hoe meld ik mij aan als nieuwe klant?
Rechtsboven in de pagina vindt u de knop ‘Mijn Account’. Nieuwe klanten kunnen via deze pagina een account aanmaken.
 

Staat uw antwoord niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice!

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Gratis verzending

Boven de € 750,-

Showroom 6 dagen per week geopend

Maaandag t/m zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur en zondag gesloten

Klanttevredenheid

93% van onze klanten raad ons aan!

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad