Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Hier vindt u alle informatie over het bezorgen en retourneren van uw producten. Heeft u nog vragen over het bezorgen en retourneren? Neem dan contact op met de klantenservice!
Kleine artikelen
Roni Slapen levert zijn pakketten via DHL. Voor kleine artikelen zoals dekbedovertrekken, dekbedden, kussens en bedtextiel met een
gewicht tot 10 kilo worden € 6,95 verzendkosten gerekend. Deze artikelen worden verzonden door DHL en heeft u, indien de
producten op voorraad zijn, de volgende dag al in huis! U ontvangt dan een track&trace code waarmee u uw product(en) kunt volgen.
De prijs die voor uw bestelling word gerekend, wordt aangegeven voordat u uw bestelling plaatst.
Grote artikelen
De grotere artikelen welke niet met de pakketdienst mee kunnen, zoals Auping bedden, matrassen en dergelijke,
kunnen door ons bezorgteam bezorgt en gemonteerd worden, voor het laten bezorgen van uw bestelling in Nederland
(m.u.v. de waddeneilanden) bestaande uit grote artikelen betaalt u geen leveringskosten. Hier zit geen montage bij inbegrepen.
Wanneer u uw bestelling voor een groot product heeft geplaatst word u gebeld door onze afdeling Planning & Organisatie om een afspraak
te maken voor de bezorging. Wanneer alle producten voorradig zijn wordt dit altijd geleverd binnen 1 tot 3 weken.
Montage:
Let op: Door Covid-19 zullen wij tijdelijk niet meer monteren. Onze collega's brengen het ledikant tot aan de voordeur en wij vragen u de gezondheidsmaatregelen in acht te nemen en 1,5 meter afstand te houden.
U kunt er ook voor kiezen uw product te laten monteren! Wanneer u een bestelling plaatst met grote artikelen die niet met de pakketpost
mee kunnen wordt u gebeld voor een bezorgafspraak.
Hierbij kunt u aangeven of u het aangekochte product wilt laten monteren door ons bezorgteam! Bij een standaard bezorging zit geen
montage inbegrepen. De producten worden tot aan de deur geleverd.
Wilt u het product wel laten monteren? Dan is het belangrijk om er rekening mee te houden dat de ruimte waar de producten komen te staan leeg is.
Mochten de producten naar een bovenverdieping moeten dienen de producten (de spiraalbodems etc.) door het trappengat o.i.d. te passen.
Indien de producten naar een appartement gelegen op de 3e verdieping of hoger moeten dan dient het complex over een lift te beschikken
waar de producten in passen. Soms komt het voor dat bestelde producten, met name tweepersoonsmatrassen, spiraalbodems uit een stuk,
hoofdborden van boxspring combinaties e.d. niet naar binnen/boven passen. Wanneer dit niet lukt is Roni Slapen niet aansprakelijk.
U kunt natuurlijk altijd even contact met ons opnemen mocht u hier vragen of opmerkingen over hebben.
Retourneren:
Indien u een artikel wilt retourneren of ruilen en gebruik wilt maken van onze 'niet goed, geld terug' garantie dient het product
te voldoen aan de volgende eisen:
De artikelen die u wilt retourneren worden, kunnen verzonden worden naar:
Roni Slapen
Industrieweg 38
3762 EK Soest
Nederland
Schade die wordt veroorzaakt door en tijdens het transport van de transporteur tijdens het retouren zijn voor eigen risico.
De transportkosten komen voor rekening van de klant.
Nadat de retour gestuurde producten door ons in ontvangst zijn genomen sturen wij u een bevestiging en storten wij binnen
14 dagen het totaalbedrag (na goedkeuring) terug.
Mocht er niet aan de bovenstaande eisen zijn voldaan dan houdt Roni Slapen het recht om de geretourneerde artikelen
te weigeren of slechts een deel van het aankoopbedrag terug te storten.
is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Niet op voorraad