Roni Slapen heeft klantenservice hoog in het vaandel staan. Samen met onze collega's stellen wij
alles in het werk om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn!
Heeft u een vraag, opmerking, verzoek, een klacht of wenst u hulp bij het bestelproces en wilt u graag contact
met een van onze slaapadviseurs? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice!
U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:
- Telefonisch via +31 (0)35 544 55 58. Bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.
- Via de chat kunt u direct contact opnemen met een van onze medewerkers. De chat is van maandag tot en
met zaterdag bereikbaar van 09.00 uur tot 17.00 uur.
- U kunt een e-mail sturen naar [email protected]
- Neem contact met ons op via het contactformulier.
- Via een 'ticket'. Op de website kunt u een ticket aanmaken. Heeft u vragen over een eerdere bestelling?
Door middel van een ticket hebben wij direct al uw gegevens bij de hand en kunnen wij u sneller van dienst zijn!
Vragen via de e-mail of via het contactformulier zullen wij op werkdagen binnen twee uur beantwoorden. Is je e- mail
of contactformulier buiten werktijd verstuurd? Wij reageren dan de volgende werkdag direct op uw bericht.
Bedrijfsgegevens:
Roni Slapen B.V.
KvK: 78395755
BTW: NL861374459B01
Post & retouradres:
Roni Slapen
Industrieweg 38
3762 EK Soest
Nederland
Bankgegevens:
IBAN nummer: NL59 RABO 0356 2036 54
Ten name van: Roni Slapen
BIC: RABONL2U
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice via een van de bovenstaande manieren!